V okviru evropskega projekta "EAThink2015" razpisujemo nagradni fotonatečaj "MISLI GLOBALNO, JEJ LOKALNO: prehrana in prehranski viri". Fotozgodbe zbiramo do petka, 15. maja. (RAZPIS in POGOJI)

Več o tem
Rudolfi 21predstavaRudolfi R U R str2Člani gledališke skupine Rudolfi vabijo na
premiero Čapkove drame R. U. R., ki bo 8. aprila 2015
v Domu kulture Kamnik.
Več o tem

benjamin 2_YpacDanes, 27. marca 2015, je ob 9.00 uri, v Državnem zboru Republike Slovenije, kamniška delegacija YPAC 2015 predala sprejete resolucije. Le-te so šle v roke predsednika ...
Več o tem

Zmagovalca Evrope v šoliNa regijski ravni video natečaja Evropa v šoli na temo "Sodelujem, svet oblikujem" sta zmagala naša dijaka 3. letnika ekonomske šole Jan Kališnik in Luka Štruklec.          

Več o tem

Klavzar AlesV petek, 20. 3. 2015, je dijakom 4. e oddelka (program ekonomski tehnik) predaval predsednik uprave družbe Helios Domžale, d.o.o. in predsednik košarkarskega kluba Helios Domžale, gospod Aleš Klavžar.          Več o tem

O šoli

 

Na Gimnaziji in srednji šoli Rudolfa Maistra Kamnik se lahko pohvalimo z dolgoletno tradicijo in nadpovprečnimi dosežki. Z ustvarjalno klimo skušamo ustvariti dijakom prijetno delovno okolje, v katerem lahko vsestransko razvijejo svoje sposobnosti. Z različnimi prireditvami in dejavnostmi smo vpeti v kulturno in umetniško dogajanje v okolici. Vselej smo si prizadevali ne le izobraževati, temveč tudi vzgajati v duhu temeljnih vrednot. Zaradi celovite arhitekturne zasnove lahko v izobraževanje vključujemo gibalno ovirane dijake in s tem poudarjamo temeljne humanistične vrednote: spoštovanje, tolerantnost in solidarnost.   Gimnazija pripravlja  dijakinje in dijake na nadaljnji študij v univerzitetnih programih. Ker je pogoj za vpis uspešno opravljena matura, le-tej namenjamo veliko pozornosti. Uravnoteženo razvijamo poučevanje naravoslovja, družboslovja, jezikoslovja in športnih dejavnosti. Naši dijaki so v zadnjih letih osvajali najvišja mesta na mednarodnih olimpijadah znanja iz matematike, kemije, filozofije in lingvistike.   V strokovnih programih ekonomskega tehnika in predšolske vzgoje dajemo poudarek strokovnim modulom, kjer se teoretične vsebine stroke prepletajo s praktičnim znanjem. Pouk je usmerjen k dijaku, procesom učenja in razvijanju celovite poklicne usposobljenosti, razvijanju samostojnosti in prevzemanju odgovornosti za svoje ravnanje, vključno z oblikovanjem odgovornosti do dela in narave, prav tako pa spreminja tudi vlogo učitelja - od predavatelja k mentorju, predpostavlja učenje v kompleksnih zaokroženih vsebinskih sklopih, na osnovi povezovanja teorije, prakse in ključnih kvalifikacij, zahteva izkustveno in problemsko učenje z lastno dejavnostjo in ob praktičnih izkušnjah, razvija nove metode preverjanja in ocenjevanja znanja ter razvija ključne kompetence za učenje, sporazumevanje in socialno naravnanost.